Fotonavigácia lesnej cesty z Hriňovej - Slanca na Mangútovo

Pre autá bez povolenia na prejazd od Štátnych lesov platí pre túto cestu od začiatku roka 2011 zákaz vjazdu!

Mapka Hriňovej
Odbočiť nie na Brezno, ale doprava

V Hriňovej sa priblížite ku križovatke, kde neodbočíte na Brezno, ale až pár metrov ďalej, doprava na vedľajšiu cestu, smerom na Hriňovú - časť "Slanec".

Od tejto odbočky až na Mangútovo je to pre peších horských šerpov asi 1:30 hod (+/- 9 km). Lesná cesta od skončenia dediny je veľmi pekná, do kopca, pričom môžete stretnúť srnky, líšky či vzácne dokonca aj medvede - nezabudnite im mantru pošepnúť do uška ;) Jazda autom, ktoré nie je terénne si vyžaduje trochu neohrozenosti :) Cesta je čím ďalej tým horšia (budeme ju ale stále vylepšovať), zatiaľ sa však podarilo vyjsť všetkým autám. V prípade veľkých dažďov môže byť prejazdnosť zhoršená.

Tu, na vedľajšiu cestu

Pokračovať stále rovno

Poznávacie znamenie - smreky

Poznávacie znamenie - smreky 2

V lese odbočiť doprava

Je tu taký betónový mostík

Ideme hore, poznávacie znamenie - ak máte nižší podvozok (Ako napr. Robova Toyota Carina), mali by ste začať počuť zvuk škŕkajúceho výfuku, podobne ako keď sa tasí meč :)) - to je dobre! :-)

Po pravej strane sa vám otvorí výhľad a vidíte aj salaš.

Značka so štátnym znakom a odbočujete doľava, uvidíte tam zákaz vjazdu, a to je dobre, tam choďte.

Cesta rovno je značka "Súkromný pozemok" - to je k susedovi, vy ale idete ostro doľava do hustej hory

Ak zbadáte tieto domy a ťažko pracujúcich jogínov ;), tak ste v cieli :-)